
به همت حوزه معاونت فرهنگي و دانشجوئي دانشگاه نشست هم انديشي استادان واحد كازرون با حضورمدير كل امور اجتمايي استانداري فارس آقاي دكتر موسوي و فرماندار كازرون آقاي علوي و رياست محترم دانشگاه آقاي دكتر الواني به همراه معاونين و
اساتيد و دانشگاهيان شهرستان كازرون در تاريخ 16/08/96 ساعت 21الي 18 در سالن كنفرانس دانشگاه با موضوع
سياست ها و
برنامه هاي
كنترل يا كاهش آسيب هاي
اجتماعي در واحد كازرون تشكيل گرديد .در اين جلسه پس از قرائت آياتي از كلام الله ابتدا دكتر الواني ضمن خوشامد گوئي به مدعوين سخنان زيبايي در مورد آسيب هاي اجتماعي موجود در جامعه و سطح توقع بالاي جامعه از دانشگاه بيان فرمودند كه دانشگاه كازرون در عرصه فرهنگي پيشتاز است و همكاران ما با تمام كوشش وتلاش در همه سطوح علمي ؛سياسي ؛ مذهبي و اجتماعي و فرهنگي سعي درپيشبرد اهداف عاليه نظام مقدس اسلامي و دانشگاه را دارند و ضمن دفاع از كيان دانشگاه و دانشجو گفتند كه همگي ما بايد تلاش كنيم تا جامعه از آسيب ها دور باشد و كاهش يابد و به يك سطح ايده آل و قابل قبولي برسيم . دفتر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی...
ما را در سایت دفتر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 75 تاريخ: پنجشنبه 28 دی 1396 ساعت: 18:05