دفتر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی

خرید بک لینک
به همت حوزه معاونت فرهنگي و دانشجوئي دانشگاه نشست هم انديشي استادان واحد كازرون با حضورمدير كل امور اجتمايي استانداري فارس آقاي دكتر موسوي و فرماندار كازرون آقاي علوي و رياست محترم دانشگاه آقاي دكتر الواني به همراه معاونين و اساتيد و دانشگاهيان شهرستان كازرون در تاريخ 16/08/96 ساعت 21الي 18 در سالن كنفرانس دانشگاه با موضوع سياست ها و برنامه هاي كنترل يا كاهش آسيب هاي اجتماعي در واحد كازرون تشكيل گرديد .در اين جلسه پس از قرائت آياتي از كلام الله ابتدا دكتر الواني ضمن خوشامد گوئي به مدعوين سخنان زيبايي در مورد آسيب هاي اجتماعي موجود در جامعه و سطح توقع بالاي جامعه از دانشگاه بيان فرمودند كه دانشگاه كازرون در عرصه فرهنگي پيشتاز است و همكاران ما با تمام كوشش وتلاش در همه سطوح علمي ؛سياسي ؛ مذهبي و اجتماعي و فرهنگي سعي درپيشبرد اهداف عاليه نظام مقدس اسلامي و دانشگاه را دارند و ضمن دفاع از كيان دانشگاه و دانشجو گفتند كه همگي ما بايد تلاش كنيم تا جامعه از آسيب ها دور باشد و كاهش يابد و به يك سطح ايده آل و قابل قبولي برسيم . دفتر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی...

ما را در سایت دفتر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 75 تاريخ: پنجشنبه 28 دی 1396 ساعت: 18:05

به همت حوزه معاونت فرهنگي و دانشجوئي دانشگاه كرسي آزاد انديشي با موضوع بررسي ساختار نظامي ايران آري يا نه با حضور معاونت فرهنگي آقاي دكتر عارف و استاد كلانتري به همراه تعداد زيادي از دانشجويان رشته هاي مختلف در روز سه شنبه 14/09/96 ساعت 8 الي 10 ساختمان علامه دواني طبقه سوم برگزار گرديد در اين كرسي ابتدا گروه مخالف در بحث ساختار نظامي عنوان مي كردندكه ساختار نظامي ايران با تاثير از ساختار نظامي آمريكا و اروپا است چرا كه بسياري از مستشاران نظامي اين كشورها در كشور ما مشغول باز سازي ارتش ما بودند و تعداد قابل توجهي از نظاميان ما در آن كشورها مشغول به تحصيل فنون نظامي و تاكتيكي بودند و باز عنوان كردند كه اكثر سلاح هاي ما از همان كشور ها وارد شده و ساخته دست آنهاست جنگنده هاي ما و تمامي جنگ افزار هاي ما ساخته آن كشور هاست و حتي بسياري از آداب و ديسپلين نظامي ما بر گرفته از ساختار نظامي غربيهاست گروه موافق كه بر خلاف اين نظريات گفتند كه درست است كه بسيار از ادوات ما از زمان رژيم قبل وارد مي شده يا نظاميان ما براي تحصيل به خارج مي رفتند و ادوات ما از آنها بوده ولي ما بعد از انقلاب با همت سربازان گمنام و نظاميان شجاع و مسئولين دلسوز بسياري از اين دانش ها بومي شده ديگر ما هيچ سلاحي از خارج تهيه نمي كنيم اگر هم بخواهيم به ما نمي دهند پس خودمان با اتكاء به نيروهاي خودي دفتر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی...

ما را در سایت دفتر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 87 تاريخ: پنجشنبه 28 دی 1396 ساعت: 18:05

صفحه بندی